9 Temmuz 2012 Pazartesi

Kemal Atatürk İmzalı Çalışmam

          Sipariş çalışmalarımdan sonra, biraz da söz verip yapmak için uygun vakit aradığım hediye çalışmalarına yöneldim.
          Aslında annemin teyzesinin kızı olan, fakat yıllarca aynı sokakta aynı binada yaşamamız sebebiyle, "bir akrabam" tabiri yerine ablam diyebileceğim Melek ablam içindi yaz döneminin ilk hediye çalışması. Bir ara birisi demişti. Hatta kimilerinizin içinden de geçiyordur "yaptıklarının çoğunu hediye amaçlı yapıyorsun, bu nasıl iş?" diye. Hediyeleşmeyi seviyorum. Hatta hediye beklemeden sadece hediye vermeyi seviyorum. hediye verdiğim kişinin mutluluğu bana yetiyor. Hele bu hediyeler benim emeğimle oluşmuşsa, üstüne bir de özel anlamlar ifade ediyorsa hediyeyi alandan çok ben mutlu oluyorum diyebilirim. Hani ölümsüz eser derler ya, bence benim emek harcayarak yapıp hediye ettiğim bu çalışmalar da benim için birer ölümsüz eser. Yıllar sonra belki yaptığım bu tişörtler bir köşede atıl vaziyette duruyor olacak, belki de çoktan çöpe karışmış olacak ama hatırları kolay kolay unutulmayacak. En azından ben yıllar geçse de hatırlayıp tekrar mutlu olacağım. Daldım gidiyorum yine... Gecenin sessizliğinde, gündüz büründüğümüz rollerden sıyrılıp hakikatlerle baş başa kalınca duygular sel olup akıyor.
           Efendim hasıl-ı kelam Melek ablama da söz vermiştim ve ne yapmamı istediğini sorup isteği doğrultusunda bu sabah çalışmaya başladım. Fotoğraflarda da gördüğünüz üzre, Atatürk hayranı olduğunu belirtmeme gerek yok zannedersem. Akşam işten geldiğinde de bu kadar çabuk biteceğini tahmin etmemiş olmasından ve de beğenisinden ötürü kısa süreli bir şaşkınlık yaşadı. O mutlulukla yarın işe giderken bunu giyeceğini söyleyip teşekkürlerini ifade ettikten sonra, mutluluk haneme bir avuç daha mutluluk katmama vesile olarak tişörtüne sarılarak ayrıldı.
             Bu arada bahsetmeden geçemeyeceğim bir çekişme vardı aslında arka planda. Dayımın oğlu Halil'e de sözüm var(mış!)dı. Kendisinin tişörtünü Teyzesi Melek ablama yapacağım tişörtten önce yapmam için iddialaştı durdu. Kah ben anlamam 6 yıldır bekliyorumlarla tehdit etti, kah "Cihan abicim" lerle başlayan rica notları bıraktı. Bu gün ikisine birlikte başladım kimsenin gönlü kalmasın diye ama akşama kadar Halil'in ki bitmedi, yarısını da yarın tamamlayacağız artık kısmetse.

2 yorum:

  1. Hediyenin sahibi olarak bende sana ne kadar teşekkür etsem azdır Cihan...El emeği ve göznurunla yaptığın bu hediye hiç bir zaman değerini yitirmeyeceğine emin olabilirsin. Hediyemi elime aldığımda seninde söylediğin gibi çok ama çok mutlu oldum. Çocuklar gibi sevindim adeta. Çünkü bu hediye için verilmiş bir emek ve de sevdalısı olduğum K.Atatürk'ün imzası vardı... Bu benim için çok özel bir hediye oldu. Söylediğim gibi bugün işe giderken giydim ve herkes t-şörtümü çok beğendi. Üstelik sipariş bile aldım.:) Tekrar teşekürler Cihan. Ellerine sağlık...
    Melek Höbek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Melek abla ne demek, benim için zevkti :)İnşallah her zaman baktığında veya giydiğinde beni tebessüm ederek hatırlarsın. Senin beğenmen yeter benim için ama herkes beğenmesi de güzel :)Siparişleri özel olarak görüşelim. Halil'in tişörtünden sonra boş kalmayayım devam edeyim boyamaya :)

      Sil

Bu Çalışmayla İlgili Düşüncelerinizi Paylaşın...